Обласний онлайн-семінар “Дослідження у закритому ґрунті як експериментально-науковий кластер в освітньому закладі”

Дослідження – це відкриття для учнів нових знань, можливостей та вмінь. Сьогодні педагоги Волинського обласного еколого-натуралістичного центру Волинської обласної ради спільно з ЗАКЛАДОМ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ “СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ М. КОВЕЛЯ” провели обласний онлайн-семінар “Дослідження у закритому ґрунті як експериментально-науковий кластер в освітньому закладі”. З вітальним словом до учасників семінару звернувся Володимир Пшибельський, заступник директора з навчально-методичної роботи ВОЕНЦ та розповів про інноваційні методи організації науково-дослідницької роботи з учнівською та студентською молоддю. Під час семінару виступили: Лариса Коцун, доцент, кандидат біологічних наук ВНУ ім. Лесі Українки ознайомила з агротехнікою вирощування культиварів деревних рослин в умовах закритого ґрунту. З важливим і актуальним питанням виступив Володимир Гаврилюк, кандидат сільськогосподарських наук, старший науковий співробітник, директор Поліської дослідної станції Національного наукового центру “Інститут ґрунтознавства та агрономії імені О. Н. Соколовського” з біологічними методами захисту рослин. Віра Бобчук, директор ЗПО “СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ М. КОВЕЛЯ” розповіла освітнє середовище сучасного закладу позашкільної освіти, як платформи розвитку творчої особистості. Наталія Майсак, методист ЗПО “СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ М.КОВЕЛЯ” поділилась досвідом дослідницької роботи з дітьми у теплиці. Світлана Сподарик, завідувач методичного відділу ВОЕНЦ – “Методичний аспект екологічної роботи у закладі освіти”. Педагоги поринули у світ казки “Зимовий сад – дослідницько- пошукова лабораторія освітнього закладу”, де вихованці Городоцького шкільного лісництва ознайомили із зимовим садом, який вони створили у своєму освітньому закладі під керівництвом Ніни Терещенко, вчителя біології. Лариса Мартинюк, методист ВОЕНЦ зауважила, що захід було проведено з метою активізації учнівської і студентської молоді до науково- дослідницької роботи. Важливо розуміти, що науково-дослідна діяльність учнів це процес спільної роботи учня і педагога. На завершення обговорили перспективи розвитку дослідницька в закладах освіти.