Методичні рекомендації (мобільна освіта)

Грядка Розума: закладаємо грядку

Методична рада. Інноваційні педагогічні прийоми у роботі з дітьми

КОМПОСТЕР

«Вода – джерело життя» (Для молодшого шкільного віку)

ДОБІРКА ЗАДАЧ З ПРИРОДНИЧИМ СЮЖЕТОМ

Оформлення постера

Навчально-дослідницька діяльність як один із шляхів реалізації особистості

Фенологічні спостереження за міжнародною науково-освітньою програмою GLOBE

Методика ведення фенологічних спостережень

Технологiї iнтерактивного навчання

Інтерактивні технології навчання

Лексичні вправи до теми “Джерела забруднення довкілля”

Організація дослідницької роботи з молодшими школярами

Методичні рекомендації щодо патріотичного виховання засобами еколого-натуралістичної роботи

Лексичні вправи до теми “Джерела забруднення довкілля” (на допомогу керівникам гуртків та учням старших класів)

Методичні рекомендації  “Організація спостережень з учнями молодшого шкільного віку на екологічних заняттях”

Наукові засади проведення досліджень в аграрній сфері

Міжнародна науково-освітня програма GLOBE

Методичні рекомендації “Організація масових і театралізованих свят”

Методичні рекомендації “Схема оформлення проєкту”

Cпостереження за міжнародною науково-освітньою програмою GLOBE: Наземний покрив / біологія

Методичні рекомендації “Компостування”

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *