ЩО ТАКЕ ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ
#voencPsy
«Телефон довіри» – це служба телефонної допомоги для тебе та твоїх друзів.
«Телефон довіри» – анонімна, конфіденційна служба. Це означає, що все про що говорили, залишається між тобою і консультантом, який тебе слухав.
ТЕБЕ ВИСЛУХАЮТЬ! ЗРОЗУМІЮТЬ! ПІДТРИМАЮТЬ!
ЯКЩО
Ти невпевнений…
Ти ображений…
Ти не знаєш…
Ти сумніваєшся…
Ти закохався…
Ти хочеш поспілкуватися…
ЯКЩО
Ти відчуваєш свою самотність…
Ти маєш негаразди з батьками…
Ти хочеш любові і уваги…
Ти турбуєшся за своє майбутнє…
Ти маєш шкільні проблеми…
Ти хочеш допомогти рідним, близьким та друзям…
Ти потерпів фізичне, психологічне чи сексуальне насильство…
Ти маєш залежність від тютюнопаління, алкоголю, наркотиків чи містичних груп (культів)…
Тобі необхідна психологічна підтримка у випадках кризового психологічного стану.
Дзвони на «ТЕЛЕФОН ДОВІРИ» Тут тебе вислухають, підтримають і допоможуть тобі самостійно знайти вихід із складної ситуації. На Всеукраїнській дитячій лінії «Телефон довіри» працюють спеціалісти, які мають відповідну кваліфікацію: психологи, соціальні педагоги, юристи та педагоги, які пройшли попередню підготовку. У практиці діяльності консультанти «Телефону довіри» керуються Конвенцією ООН про права дитини, Етичним кодексом психолога та офіційно діючими розробками та рекомендаціями в галузі телефонного консультування. При необхідності здійснюється переадресація абонентів в місцеві служби дітей, соціальні служби для сім’ї, дітей та молоді, управління у справах сім’ї, молоді та спорту для отримання юридичної та соціально-психологічної допомоги. «Телефон довіри» також має банк даних з питань охорони здоров’я, освіти, культури та дозвілля. З метою забезпечення ефективності роботи «Телефону довіри» налагоджено зв’язок з Департаментом кримінальної міліції у справах дітей МВС України щодо переадресації випадків жорстокого поводження з дітьми (якщо абонент повідомив адресу) для оперативного втручання у ситуацію.
ТЕЛЕФОНИ ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ У сприянні знаходження виходу із складних ситуації, вирішення своїх проблем та з надією бути почутими діти України все більше довіряють телефонам «гарячих ліній». Маючи вільний доступ до телефону, діти мають можливість відкритися, знайти однодумців. Урядова телефонна «гаряча лінія» (Державна установа «Урядовий контактний центр») – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймаються операторами Центру та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.